-->
        

var01_1.jpg

                                                   
         

var01set.jpg

                                                 
   

var_2.jpg

                                                       

Wariator kąta wyprzedzenia zapłonu VAR01, VAR02 jest urządzeniem przeznaczonym do zmiany kąta zapłonu pojazdów zasilanych LPG i CNG.
Kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku jest dobierany do zasilania benzynowego. Oznacza to, że przy zasilaniu paliwem bazowym maksymalne ciśnienie spalania w cylindrze występuje tuż po górnym martwym położeniu tłoka (GMP). Wtedy energia zawarta w paliwie jest najlepiej wykorzystana, a silnik może osiągać maksymalne wartości mocy i momentu obrotowego.
Zastosowanie wariatora zwiększa efektywność spalania mieszanki i poprawia dynamikę samochodu .Zwiększenie elastyczności związane ze wzrostem mocy i momentu obrotowego po zastosowaniu wariatorów kąta wyprzedzenia zapłonu jest szczególnie odczuwalne w silnikach turbodoładowanych, choć w niektórych wolnossących jednostkach napędowych także można osiągnąć bardzo dobre wyniki. Urządzenie jest przeznaczone do silników z czujnikiem hala jak i indukcyjnym Aplikacja pozwala na automatyczne określenie liczby zębów na kole zębatym wałka rozrządu.
Dla celów sporządzenia mapy kątów wyprzedzenia zapłonu przeznaczona jest aplikacja 1.53


 

FaLang translation system by Faboba

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na zapis plików cookies w pamięci Twojego urządzenia.

Zrozumiałem